Blogger Layouts

jom klik2...!!

Friday, November 8, 2013

salam maal hijrah 1435H

assalamualaikum...

Pejam celik, pejam celik dah masuk tahun baru kan? walaupun agak terlambat tapi aku tetap nak ucapkan selamat menyambut maal hijrah, semoga tahun1435H ni lebih bermakna.





kejap je aku rasa setahun tu berjalan, sebab macam semalam je aku rasa kitorang berarak dalam hujan dan tup..tup..ni dah masuk tahun baru lagi.

dan aku macam ni lah..tetap jarang2 update blog...kalo x update pun bukan ade yang rindu pun....(ayat merajuk)


ok lah, dikesempatan yang ada ni aku nak memohon maaf andai dalam setahun ni ade yang terasa dengan penulisan aku secara semgaja atau tidak.

1 comment:

Ezna said...
This comment has been removed by the author.