Blogger Layouts

jom klik2...!!

Friday, October 29, 2010

saat2 terakhir bergelar student…

assalamualaikum….

erm…cepatkan masa berlalu skarang….ingat lagi masa mula2 aku dapat tawaran study kat universiti utara malaysia ni sangat la rasa sedih sebab kawan baik aku masa sama2 study form 6 dapat UPM aku plak kat UUM. dan bertambah sedih bila kawan2 lain 3 tahun je but dgree aku 4 tahun. masa 2 dah mula rasa xbest yang teramat sangat. tapi hari ni aku dah last claz untuk 4 tahun aku kat UUM ni..rasa cepat la plak………

DSC00045 ni gambar masa sem 1…mula jln2 segenap penjuru UUM kononya xnk tersesat

P1170124

ni plak masa sem 3. dah pandai jln2 luar kampus kononya boring asyik dlm kampus je

DSC02099

ni plak sem berapa tah..masa jln2 hilangkan boring

rasa macam xsedar je masa berlalu bila aku join PALAPES. banyak aku belajar dalam PALAPES ni..erti sape kawan sape lawan..belajar mcm ne nak maintain study even setiap minggu busy dan banyak lagi lah…

DSCN0866

ni masa junior..putih bersih g

AKTIVITI 554

ni plak masa intermediate..dah x nampak rupa org…

PC190037 

ha…ni masa senior…comotnya anak sapa la ni…

dan semua 2 berlalu tanpa sedar..susah senang, senyum tawa bagaikan perisa dalam diari aku sebagai seorang student…

DSC_0271

dan inilah aku selepas 4 tahun mulakan langkah disini..bahagia bersama kawan2 yang bersama2 suasah dan senang…

No comments: