Blogger Layouts

jom klik2...!!

Tuesday, December 28, 2010

aachuum..!! fuhh..fuhhhh

assalamualaikum…

aachumm…aachumm..terus kena flu la masuk blog ni…blog sape la nih. adeh nampak sangat yang blog aku ni dah bersawang kalahkan kerawang dan berhabuk dan berdebu sampai leh wat bedak…sori la bukan aku malas ke hape (walaupun hakikatnya mmg malas)tapi aku sibuk sgt.biasalah 1st time nak mulakan hidup baru..pasni no more book..no more kuliah..dan paling best no more exam.

so hari ni hari pertama melapor diri kat opis lepas penempatan yang sepatut 20hb hari tu ditunda ke 27hb..so far 1st day yang amat lawak dalam sejarah sbb walaupun dah hafal jalan2 kat putrajaya ni tp pagi tadi still salah flyover dan yang paling lawak salah main building…1st day yang amat memenatkan sebab baru je lapor diri telah dihadiahkan dengan fail2 yang bertimbun sebagai majlis alu-aluan… Naik berbinau mata bila tgk fail dari pagi sampai balik…

images

Aku kat moa dalam jabatan pekerja asing..so jabatan ni akan mula operasi semula pada tahun 2011.that why la aku dapat banyak hadiah2 berupa fail2 lama untuk semakan semula selepas jabatan ni direhatkan selama setahun. Oleh itu minggu ni mmg aku akan makan fail, tido fail dan semua pun dengan fail2 je.

ok lah..aku tadi ni just singgah nak menyapu sesawang dan buang habuk2 je…bukan nak merapu meraban panjang2 pun.esok2 kalo dah free aku singgah blog aku ni lagi (hape ko hengat blog ni rupe hotel leh singgah bila nak.xnak ko buat2 lupe jalan pulang) Ok2 sebelum aku terus melalut bek aku STOP sebelum kene baling ngan telur.

*********aku sendiri pun xfaham ape la aku melalut nih

No comments: