Blogger Layouts

jom klik2...!!

Wednesday, March 9, 2011

SILANG PEDANG…

ASSALAMUALAIKUM,,,

Tajuk x hengat kan? AMK (ade mak kesah) pedang ke parang ke. aku rasa kejap je kan sekarang dah masuk bulan 3….minggu depan dah mula cuti sekolah bagi mereka yang bersekolah dan kepada yang berkerja tu jangan rasa anda pun dapat cuti ye…*kecuali cikgu-cikgu la*

Asal bercerita je tentang cuti sekolah mesti ade je orang kawen kan…cuti skolah ni saja aku terima lebih dari 5 undangan dari kawan2 yang nak kawen dan tarikhnya dalam seminggu cuti skolah 2 la…hurrmmm….semua dekat2 je.

Tapi xpe la benda elok jangan ditangguh2…so aku pun xterkecuali la terlibat dalam majlis orang kawen ni..kalau dulu aktif ambek gambar orang kawen tap sekarang en.tunang dah slow skit sbb bagi ruang utk mula isnes lain dulu… makanya aku kembalilah aktif di kem…bleh hilangkan boring dikala xde keje dan en.tunang busy…

Masa kenduri kawen salah seorang pegawai aku kitorang terlibat lah dengan acara silang pedang. ni salah satu adat istiadat bagi pegawai askar yang melangsungkan perkahwinan….

Ok,jom layan gambar yg en.tunang tolong ambek dengan tak ikhlasnya… langsung x diedit pic ai ye…xpe dear nanti u kawen sorang2 ai xmo kawen ngan u (majuk 5 saat) 

 _DSC7879 _DSC7880 _DSC7881   _DSC7906 _DSC7903_DSC7909 _DSC7855_DSC7889

so, kepada yang baru melangsungkan perkhawinan atau bakal melangsungkan aku ucapkan selamat berbahagia hingga akhir hayat…..

2 comments:

Emen Ab Hadi said...

darlinggggg

PinKy MoMMa said...

ello dear.. ;)
dpt msg kamu tp phone no x cukup 1 hihi..
nnt pm akak lik eh bg phone no...so akak msg je details nak bank in vco tu cmner k..

smart la kamu huhu..caya lar!