Blogger Layouts

jom klik2...!!

Monday, February 18, 2013

anak-anak kesayangan

salam cayang semua.

dua tiga hari ni stress sangat memikirkan persiapan dan dengan baju yang tak menjadi tu, nasib lah dekat rumah ni ada anak-anak kesayangan yang menghiburkan.

anak2? hehehe yup,anak2 bulus. diorang ni lah peneman kala duka,kesepian,dan kala suka juga. setiap gerak diorang buat aku rasa bahagia.

Oleh itu aku perkenalkan anak pertama :

A.B.G
ni lah jejaka tampan aku yang penakut. ye yang putih kelabu tu...bukan yg tengah tu..hehehe..yg tengah tu kawan dia sebelum ada adik dulu..sekarang tak nak kawan dah.
kenapa nama dia abg? sebab tah le..masa tu tak de nama comel yg terlintas kat kepala,yg ada hanyalah abg. so abg lah.


Abg ni hadiah dari en.bakal tunang aku untuk aku lepas kematian kecik anak bulus aku sebelum ni...mau sebulan gak meroyan aku masa kehilangan kecik. Abg lah penganti kesepian dan kesedihan aku. Tapi masa mula2 dapat bukan besar ni..kecik lagi


ha...ni lah abg masa dia kecik.tomey je kan. sekarang dah hensem dah...dah boleh kawen dah.



anak bulus kedua :

K.E.N.I.T

dia ni aku jumpa masa hujan bawah kereta aku, kesejukan dan cedera dekat dagu. Tak sampai hati nak tinggal so buat keputusan bawa balik untuk dijaga sementara (kononnya la masa tu). masa aku jumpa tu umur dia dalam seminggu lebih je kot dan aku yakin masa tu mmg seminggu lebih berdasarkan pengalaman aku jaga anak bulus.


kecik kan masa ni..dibandingkan dengan abg yang gedabak tu...maka tu lah sebabnya nama dia kenit. Tapi sekarang dah tak kenit dah..dah besar n makin cantik dah...


lumrah girl mmg suka kan handbag, maka kenit juga sgt sukakan hand bag...hehehehe

dan itu lah buah hati aku..peneman aku..abg + kenit = mereka





#sekarang apa yang abg buat pasti kenit ikut.adik dan abg lah katakan.


ok lah...nanti aku cerita lagi tentang aku dan anak bulus aku ye

ByE

No comments: