Blogger Layouts

jom klik2...!!

Saturday, March 2, 2013

pharmaniaga charity hunt ~ Marshall mode!

salam semua...

sehat ke? weekend2 ni mesti lah banyak agenda kan.. aku plak macam biasalah mengemas rumah, mandikan anak2 bulus dan tgk tv je..nak keluar? erm..tak kot sebab minggu ni sesorang....en.izrul balik kampung hantar bekas hantaran yang aku dah buat tu.

*ni n3 versi minggu lepas..sebab banyak benda kena settle minggu lepas.

Minggu lepas aku aku ade keje part time as marshall untuk pharmaniaga. Biasanya awal2 tahun ni memang kurang sikit job sebab biasanya company2 akan buat aktivity lepas bulan 5. kiranya pharmaniaga ni job pertama untuk tahun ni...


 ni antara pemenang hunt tersebut

 ni marshall yang takde keje dekat check point..Aku jaga check point sepak takraw dan
dekat check point akhir.




ni plak check point last..fear factor- peserta kena tutup mata then pilih salah satu kotak
kemudian masukan tangan untuk keluarkan syiling 10sen sebanyak 10 keping
dalam setiap kotak tu ada katak dan satu lagi ulat yang kita buat mancing tu
tapi aku tak sempat tangkap gambar masa diorang buat sebab lawak tengok gelagat diorang 
yang gelikan katak dan ulat tu.

Lepas event tu, aku bergegas ke rumah kawan baik aku dari skolah teknik dulu untuk birthday party anak dia.. Kang kalo tak pergi mau muncungnya sampai sejengkal

 ni lah kawan baik aku tu..kat skolah dulu org panggil kitorang kembar. kemana pergi kat situ mesti berdua memandangkan kami satu kelas dan satu dorm.Cer tengok gambar kat bawah tu..hihihi ni masa kitorang f4


 kiri kanan aku ni mak orang tau..itu yang kena kepit sbb kata diorang nak bagi cepat berjangkit
naik pelamin

Ni lah birthday boynye...

Balik rumah mandi dan buat ape yang wajib then terus tdo tak ingat dunia. penat tapi enjoy



ByE.

No comments: