Blogger Layouts

jom klik2...!!

Monday, November 29, 2010

HARRY POTTER OUT day….

salam…hi semua

**ini cerita hari minggu**

PB270107

al-kisahnya nak jadi kaya raya dalam mood demam exam aku leh pula berjimba-jimba dengan senang hati gi tgk movie dan shuping bagai.

show 1st pukul 12.15pm, disebabkan takut full aku ngan mizzniss ni sampai je jejak langkah kat cinema terus lari pecut anak ke kaunter.bukan pe hari2 minggu ni ramai kit kang xpasal2 dapat tiket depan skali mau patah tengkuk camtu…ni butik yang larianku xsia2,dapat seat cantek beb.

DSC_0015

tiket dah dapat maka perut juga harus diisi..so kitorang terus la catwalk mencari makan. akhirnya kaki kaku ditempat biasa bila aku dating2 ngan en.bambam.

DSC_0018

skali pandang cam old town kan?kan? tapi kenyataannya ini adalah georgetown (kira cam adek beradek la kot diorang ni) walaupun xsama ngan old town tapi white coffe dia sedap tau. Tapi aku xminum kopi sebenarnya.

DSC_0017 DSC_0016

PB270118 PB270122              

asam laksa utk aku dan mee jawa utk mizznissPB270116

   cendol soya utk aku dan white coffee utk mizzniss

serius aku cakap makan asam laksa kat sini memang puas sebab mangkuk dia aje dah macam makan dalam tempayan.besar beb.ni lah menu wajib laksa dan cendol soya.time2 dating pun selalu ni je. (tertibe je rindu nak dating menting ngan en.bambam) Lepas je makan ade baki lagi 5 minit sebelum show..owh! camne ni nak g toilet lagi, nak beli popcorn lagi..maka skali lagi kitorang bermarathon kat situ.

DSC_0025*serius aku suka angat muka keterujaan itu* tp muka teruja camtu eh?

DSC_0026

nasib la sempat..just late few minute..maka bermula lah detik2 cemas.sedih .dan.teruja…memang fokus je sampaikan aku habiskan popcorn sorang2..sedar2 dah abis sian ko mizzniss. Abis muvee terus shuping tingkap.tapi aku ni memang niat nak shuping tingkap je tapi iman tak kuat la…bila dah membeli 2, 3 barang terus kitorang ke tesco sebab mizzniss kite 2 nak beli beteri utk speeed light dia. Almaklum lah ni kan musim wedding so dia msti la banyak job.

jalan punya jalan penat + dahaga so kitorang singah McD n beli beger baru tu..ok la sedap juga. Tpai xsempat snap2 sebab dah ngap dulu…singah kat tasek dan tgk ragam macam2 mat dan minah.dah puas cuci mata tertiba teringat OMG! exam…cepat kena balik baca buku..hehehe

PB270126  DSC_0029

DSC_0038

******hari ni aku exam pukul 2.30pm..tapi selumber je hapdet blog kan?

*****mesti ade yang cakpa pe kes dak sorang ni kejap ber’ai’ kejap aku…yg penting ade aku kesah?hehehe jgn marah arr… 

||||**sayang kamu semua**|||

2 comments:

Ogy said...

gud luck utk exam ye cik lin... :)

Emen Ab Hadi said...

hish, nak kene babab ni, exam pon main2..