Blogger Layouts

jom klik2...!!

Saturday, June 16, 2012

tak perlulah nak menipu....kan tu dosa


assalamualaikum....


sehat ke?
hope sehat la ye kawan2 sume....
dalam dunia ni ade kawan yang bermacam ragamkan....
tapi yang pasti ape pun ragam kawan2 disekeliling kite ni
kite kena lah terima kan?

kadang2 kat tempat baru kite kena belajar terima keadaan semasa

ade yang boleh terima kehadiran kite
ade juga yang sebaliknye..

tapi if tak boleh terima aku ok je,
sebab bukan minta duit diorang untuk isi minyak kete gi keje kan?
dan pada yang berlakon terima sebab nak ambek kesempatan
aku redha
xpe allah kan ade....
tapi kan..yang amat terkilan tu bila sanggup menipu..
kalau tak nak ajak pun xpe,
tapi tulah orang selalu cakap allah tu adil
dalam merawat kesedihan akibat perilaku
"kawan"
yang macam tu
ade lagi kawan lain yg sanggup temankan
dan siap belanja T.G.I Friday lagi


so ini lah rezeki di petang jumaat...
to "kawan" yang berlakon terima saya selama ni
its ok....
saya tak ambek hati pun
sebab saya ikhlas terima kamu2 semua sebagai kawan saya..
jadi saya tak pernah berharap ape2 pun dari kamu2 semua...............


p/s :::> terimalah siapa pun menjadi kawan kita kerana hidup didunia ni pun sementara je...
ikhlaskan hati bersihkan jiwa...selamat beramal

No comments: