Blogger Layouts

jom klik2...!!

Monday, September 10, 2012

open house~

eh...dah raya eh? ape?...dah nak abis raya?
hihihi itu lah situasi aku sekarang...cam xsedar yang ramadhan tu dah berlalu lama dah
raya pun xlama lagi dah nak close house...tapi aku baru nak ber 'open house'

xnak salahkan kerja sbb kerja ni very subjective. kadang2 nampak macam xde kerja tapi masyaallah xcukup tangan tapi kadang2 nampak mcm banyak tapi actally 'drama' je.. tapi yang penting dah lama xsempat nak ber'online'..kat opis lagi lah sejak2 cover kerja seseorang rakan seopis yang dah berhenti... balik rumah plak lagi lah xlalu nak ber'online' ni. eh dah menyimpang ni niat sebenar....

actually nak share pic open house syarikat ngan u all...
majlis xde lah besar2 bangat tapi everything smooth so boleh lah menarik nafas lega
so jom layan mata sampai berdarah ngan pic tuan rumah..hehehehe


anak2 dara yang feel mcm tangga rumah sendiri

eh..dah ade anak rupenye..hahaha anak 'pinjam'

muka2 ikhlas yang datang awal untuk bertugas

bersama bos2 dan sebahagian kakitangan yang menjayakan open house

ha..ambek ko..bergambor ngan bo0s mcm pre wedding

hahaha...xde kan gambar yang xde gambar aku....harus lah setiap gmbar ade aku sbb aku menempeng je camera org..henset aku time ni battery weak sbb dari pagi dekat kota permai sempena selangor master golf.

No comments: