Blogger Layouts

jom klik2...!!

Thursday, October 25, 2012

motoGP yang hujan....

assalamualaikum all,



Lama sgt lah tak hapdet sbb mmg menyibuk sibuk sgt. Tapi ahad hari tu aku sempat  pergi tengok motoGP tu pun sebab my beloved brother yang ajak dan bagi tiket. memang agak malas juga nak pergi mula tu sebab aku tau mesti hujan, tapi awal pagi tu macam cerah dan sangat panas. U all bayangkan aku and my brother keluar rumah pukul 8 panas terik macam dah pukul 9 lebih, so aku agak memang akan panas dan balik dengan warna kulit akan menjadi sewarna dengan my brother.



masa aku sampai tu motoGP 3 baru nak mula so sempat lah tgk rentak perlumbaan zulfahmi tu. and bangga gak lah dengan pencapaian beliau. so masa si comel ni beraksi cuaca memang still panas walaupun dah nampak awan hitam.

comelkan pakwe i ni...hihihi

so bila dah masuk motoGP 2 cuaca dah mula mendung, dan masa ni xsempat habis pun hujan turun dengan lebatnya tanpa sebarang signal, maka perlumbaan dihentikan. bergitu juga lah utk game seterusnya masih berbaki lap bila game dihentikan atas sebab2 faktor keselamatan. sbb games yg last tu dah mcm pertandingan sape jatuh dengan bergaya je..sbb banyak giler yg jatuh.

actually ni adalah 1st time aku pergi SIC tu...memang nak g dah lama kononye nak tengok F1 lah nak tgk itu lah, ini lah last2 xpergi pun... at last dapat gak pergi dan saksikan perlumbaan dengan tiket free...thanks abg!!




ByE..

No comments: