Blogger Layouts

jom klik2...!!

Monday, October 29, 2012

salam perantauan

assalamualaikum all...

selamat hari raya aidiladha (belum terlambat kan)

Walaupun hanya raya korban bagi yang mempunyai keluarga di kampung pasti akan mengambil peluang ini untuk balik beraya kan? bagi yang dah berkeluarga dah tentu2 bergilir2 dengan pasangan untuk pulang beraya ( bagi yang lain2 negeri lah) tapi bagi aku yang bujang terlajak ni dah tentu2 balik kampung sendiri je kan... 

Tapi aku tahun ni untuk raya haji ni tak balik atas beberapa sebab yang tak dapat nak elak. (keje la tu)
selain dari roadtax kereta aku yang memerlukan dana bulan ni. Memandangkan aku tak balik so beraya lah aku di Shah Alam sebagai anak perantauan.

pagi raya aku beraya bersama dengan my bff and 2nd bos beraya rumah adik angkat kitorang kat kerinchi 

ini lah adik kesayangan aku - nasib ade dia boleh gak menumpang kasih

So lepas je beraya rumah dia kitorang tertiba rasa mcm nak serang rumah faizah plak dekat Sg,Besar..
terus pergi sana dengan tabah dan siap request nak mee kari  bagai.

Sampai je rumah kawan kitorang kat Sg.Besar tu terus tangkap gambar sebab feling2 mcm balik beraya. So jom lyan pict sampai lebam

 my sayang : dayang>aku>adik>faizah

 verangan macam dalam filem hindustan

 wit omar + our 2nd bos (dia pun join anak rantau sbb xsempat nak balik KK)

 konon2 macam photoshoot plak 

  sayang u all ketat2


Lepas makan and lepak kejap terus bertolak balik Shah Alam balik sebab esoknye kitorang bekerja...ya bekerja pada hari weekand adalah kepakaran kitorang satu gangs.

okeh syang2 semua.....

ByE:::: 

 
           

1 comment:

iietamalek said...

salam kenal dan salam aidiladha