Blogger Layouts

jom klik2...!!

Sunday, July 22, 2012

Festa buah-buahan–6 julai 2012

*ini cerita edisi tertinggal*

salam semua…

hari tu (bila dah hari tu maknanya dah basi lama kan) syarikat aku ada buat makan2 buah-buahan. best lah juga sbb sebelum ni keje ngan retail sector xde benda2 ni semua.

satu pengalaman baru bila ada pekara baru macam ni.maklumlah aku kan baru dalm dunia pekerjaan ni.

apa yang best masa festa buah-buahan ni, semua orang boleh makan buah sepuas2nya. aku 1st tengok macam terkejut bila dilonggoknya buah macam kat pasar tani

20120706_161840

20120706_173121

so semua orang boleh makan sampai lebam. masa hari tu ada durian,rambutan,cempedak dan mata kucing, lain2 aku xpasti plak sebab aku masih malu2 kucing. maklumlah xpernah berada masa dan keadaan macam tu sebelum ni.

dan menurut rakan2 kerja aku, ini merupakan tradisi syarikat. jadi tahun depan ade lagi kan..hahahaha masa tu mungkin aku dah xmalu kucing lagi sebaliknya kucing pula yang malu untuk melihat.

BTW ni merupakan satu pengalaman baru yang best yang aku dapat bila join syarikat sekarang.

20120706_173117

20120706_173113

(ni table sebelah) table aku xde gambar sbb aku sibuk makan durian, xsempat nak bergambar bagai..hehehe maklumlah hantu durian.

No comments: