Blogger Layouts

jom klik2...!!

Tuesday, July 31, 2012

Ramadhan ke-7 - istana budaya

salam semua
*edisi tertinggal keretapi lagi*


sekarang walaupun dah puasa dh 11 hari, tapi tetap gigih kan nak hapdet cerita lama. kalau juadah berbuka ni kompom2 dah basi plus berkulat dan berkulapok bagai.

tu menunjukkan ketekunan aku dalam nak share tempat makan yang best (erm..actually best la kot)
tapi bila tgk balik baru perasan yang xde pun gambar makanan yang ada hanyalah gambar permakan...hehehehe

kat istana budaya ni makanan dia ok lah juga.sdap and kena ngan tekat aku. makanan paling meleleh air liur aku sampai saat ni adalah tauhu bakar. serius tak tipu mmg sedap tapi sayang macam aku cakap aku tak de ambek gambar.
makanan lain yang best adalah lauk pauk yang dihidangkan mmg sedap cuma air je kurang manis terpaksa senyum paling manis sebelum minum dgn harapan ia akan menjadi manis!
sekepala diorang kenakan rm35. yeah, harga agak murah dan makan agak mewah dan aku rasa berbaloi lah








lepas makan kitorang sambut birthday si muni ni ha...walaupun dah lepas 2 hari....
dan yang penting kek dia sanggat ossemmm..sedap gilak.
ape perasa tah......hazel nut kot

so next adalah birthday boy si omar tu plak....







No comments: