Blogger Layouts

jom klik2...!!

Saturday, July 21, 2012

Ramadhan al-mubarak

salam semua….

images (7)c

Rasanya belum terlambat untuk aku ucapakan selamat menyambut ramadhan al-mubarak nih, sebab baru satu hari kan puasanya…

kepada sesape yang nak kurus dan nak kembali sehat tu inilah masanya. bagi lah perut anda tu berehat, bangla keje kilang pun ade cuti tau. tapi ingat, niat kena betul…jangan sebabb nak kurus baru nak puasa…. puasalah dengan niat yang betul.

sebelum puasa jadual aku agak sibuk dan menyibuk penuh, konon2 macam sangat sibuk lah kan sampai xsempat nak hapdet cerita bagai kan. tapi sebenarnya memang sibuk cuma mungkin orang je nampak macam tak berapa nak ade function je aku ni..tapi, ade? ade aku kesah? janji aku dah cuba lakukan yang terbaik.

so bila dah masuk puasa ni aku dah boleh kurangkan sikit aktiviti lain sebab setan dan xleh access

images (7)d

so aku harap bulan mulia ni anda kite ade terkasar bahasa atau tersilap laku minta2 lah maaf supaya segala ibadah yang kita lakukan insyaallah akan menjadi lebih tenang dan diberkati.

~pasni aku hapdet cerita sebelum puasa ye,,yang dah lama menjadi pekasam yang masam kat draf file tu.

No comments: